Rioja - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van Marnix Eefting - WaarBenJij.nu Rioja - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van Marnix Eefting - WaarBenJij.nu

Rioja

Door: Marnix

Blijf op de hoogte en volg Marnix

20 Juni 2013 | Spanje, Navarrete


Even een kort bericht om te laten weten dat ik nog steeds goed ter ben en gemutst ben. De afgelopen dagen was dat helaas vaak de capuchon van mjnn regencape maar vandaag kon mijn zonnehoed weer op en het schijnt nu echt zomer te gaan worden.

Spanje gaat mij steeds beter bevallen. De uitzichten, hoewel soms wat beperkt door laaghangende bewolking, zijn fantastisch. Ik heb al een paar keer een heuvelrug beklommen om bovenop even te genieten van het uitzicht en de rest van de dag was ik dan bezig om het einde van die vallei te bereiken.

Zo heb ik nu Navarra achter mij gelaten en zit nu in de Rioja. Ik heb net van een heerlijk biertje met een paar tapas genoten.

Ik heb tochtgenoten achter mij gelaten en meteen weer een paar leuke avonden en dagen met 2 Duitse zusjes, Semra en Selda, doorgebracht. We hebben heel wat afgelachen maar ook serieuze gesprekken gevoerd.

Het bericht is wat korter dan gebruikelijk, de dag is voorbij voordat ik het weet terwijl de dag meestal om zes uur of half zeven begint

Ultreia, Marnix

  • 20 Juni 2013 - 23:55

    Roel Van Dijk:

    Hallo Marnix, in verband met ingrijpende gebeurtenissen in mijn directe omgeving heb ik een tijdje niet gereageerd. Ik volg je echter nog steeds trouw en met veel interesse.
    Ik ben heel benieuwd hoe jij de drukte van de camino ervaart. Het grappige is dat ik bij jou lees hoezeer jij gezelschap en contact zoekt terwijl ik juist genoot van de eenzaamheid.

    Hartelijke groet,

    Roel

  • 21 Juni 2013 - 00:20

    Marjo:

    ha Marnix,

    Ik studeer en werk me een rotje bij dat UWV. Ik vind het heel boeiend om je berichten te lezen. Dan kijk ik even in een heeeeeeel andere wereld. Zo geeft jouw reis me ook ontspanning. Ik heb vorig jaar ook zo genoten van deze omgeving. Ik verheug me op je volgende bericht. Hartelijke groet, Marjo

  • 21 Juni 2013 - 08:29

    Marcel:

    Goed weer van je te horen, de berichten over het slechte weer in de Pyreneeën gaven te denken.
    Alles in orde dus, fijn!
    Boon viaje.

  • 21 Juni 2013 - 13:25

    Ingrid:

    Hola Marnix!

    Als ik op het kaartje kijk dan ben je al zo'n eind in Spanje. Je gaat nog steeds als een speer en zo te lezen kan niemand je bijhouden! Je bent ook snel door de Pyreneeën gelopen terwijl dit me toch een hele zware etappe lijkt. Die beenspieren van jou zijn nu wel oersterk! :-)

    Bij jou ook wisselvallig weer geweest. Fijn dat het weer droog is! Vandaag is officieel de zomer begonnen en het komt hier met bakken uit de hemel en we hebben hier ongekende temperatuurverschillen per dag gehad!

    Na je eenzame wandelingen die er bijna voor zorgden dat je ging twijfelen over je tocht, is het extra mooi te lezen dat je nu zo geniet van leuk gezelschap! Muy bien!

    Hartelijke groet,
    Ingrid x

  • 21 Juni 2013 - 21:26

    Sjoerd:

    Nou Marnix, je gaat als een speer. En op de foto's te zien gaat het goed met je. Ik ben weer een tijdje uit de lucht maar als ik dan weer wat reisverslagen lees dan loop ik gedachten met je mee. Je schrijft prachtig. En al 1.100 km onder de zolen gehad, wat een prestatie. Geniet er van. Het eind is in zicht. Succes

  • 22 Juni 2013 - 08:23

    Jolanda Van Breugel:

    Hoi Marnix, heerlijk om al je reisverslagen te lezen.. Petje af hoor voor deze geweldige wandeling!! Wij (Kyra en ik) hebben afgelopen dagen de avond4daagse gelopen... 4 avonden 10 km en voel de vermoeidheid nu nog ... En die meneer loopt iedere dag zoveel.woorden van kyra.Hahaha.... Succes nog met deze prachtige ervaring... Liefs vanuit Apeldoorn.. Jolanda

  • 14 Maart 2014 - 15:03

    Joboy:

    hh

  • 14 Maart 2014 - 15:04

    Joboy:

    niet zo veel informatie
    ghghghghghghhghghghghgh

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marnix

Actief sinds 17 Feb. 2013
Verslag gelezen: 552
Totaal aantal bezoekers 52684

Voorgaande reizen:

18 Maart 2023 - 20 Mei 2023

Via de la Plata

16 Mei 2020 - 13 September 2020

op zoek naar nieuwe levenservaringen ...

01 April 2013 - 31 Augustus 2013

naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: